2010. augusztus 21., szombat

Gyermek nap?

Augusztus 20-án, családostul kirándultam egyet Szegeden. Bejártuk a rakpartot, tettünk egy kört a városban, meg hasonlók. Természetesen fel voltam szerelkezve, így alkalomadtán lődöztem is kicsit. A városban sétálva egyből feltűnt, hogy milyen kevesen is vagyunk. Ellenben életvidám embergyermekekben nem volt hiány.

Egy rakpart környékén található erdős parkban, ez a kislány egyensúlyozott a padkán:

Aztán a rakpart melleti sétányról letekintve, egy újabb kisgyerek járta a maga útját, csak ő ezúttal kétkeréken:
A központban, egy szökőkútnál két másik gyerkőcre figyeltem fel:
Szerencsére nem csak én figyeltem a gyermekekre, hanem néha a szüleik is :P
Az úton száguldó járművek figyelése közben....

... feltűnt látóteremben ez a sokatmondó oszlop:

Ezt meg csak úgy zárásként:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése