2010. május 12., szerda

Milleniumi Emlékpark

Elég régen publikáltam, és ennek az egyedüli oka nem más, minthogy lusta voltam.
Nem volt kedvem nekikezdeni a retusálásnak, miközben játszhattam is :)
De most kicsit észhez tértem, és a ballagási képeket túllépve rögtön egy újjal kezdtem.
Iskolánk kiadványt tervez szerkeszteni az Emlékparkunkról, és ebbe a kiadványba kellett készíteni "minden egyes szoborról szemből sablonos képet"
Ezeket szerencsére nem én vállaltam be, így én csak lődörögtem ott, és nézgelődtem.
A termés:

Honfoglalás:
"Vágj forradalmár fejet":
Készül a panoráma:
"fészbuk-gyanús":
Élő-szobor:

Rock-an' Paré:Triumvírek:
Cseppnyi zöldség:

1 megjegyzés:

  1. Gábor, hétfőn megbeszéljük, hogy melyik képeket kérem a könyvhöz! Azután vagy-vagy... (Dolgozni, dolgozni, csak így tovább!!!)

    VálaszTörlés