2010. április 6., kedd

Közvéleménykutatás: André Kertész fotópályázat

Már nem is emlékszem, hogy akadtam rá erre a kiírásra, de már egy ideje tervezgetem a nevezést.
Még mindig rengeteg időm van, hisz június elejéig kell nevezni, de azért sose árt előre tervezni :)
Az egészről bővebben itt olvashattok.
Két témakör van, a szegénység kirekesztettség és az állatok világa.
Több okból kifolyólag is inkább a természetfotó felé hajoltam, így egy kis válogatást is megosztanék itt leendő pályamunkáimról. Tervezem még további felvételek készítését, de kíváncsi lennék véleményetekre az eddigiekkel kapcsolatban is.






3 képpel lehet nevezni, így minden segítőkész látogatót meg szeretném kérni, hogy komment formájában jelezze melyik a három kedvence.
Az együttműködést előre is köszönöm

2 megjegyzés:

  1. az első kettő és a negyedik a favorit

    VálaszTörlés
  2. Az első kettő,és a hatodik erős szerintem!
    A többi sem rossz,csak nekem az a három a legerősebb!
    Sok sikert!

    VálaszTörlés