2010. október 10., vasárnap

Gólyaavató 2010

Életem harmadik gólyaavatója zajlott le ezen a neves október 7-ei, csütörtöki napon. A legelsőn mint szereplő vettem részt, a másodiknál már próbálkoztam valami mással is, amit nem merít ki az egyszerű szemlélés, "közönségeskedés". Immáron ez volt a második alkalom hogy az objektív túlsó (számomra jobbik) oldaláról követtem nyomon a történéseket. Egy tavalyi, zöldnapi bejegyzésemhez kaptam egy olyan kritikát amit megjegyeztem, és azóta a vidámabb események tekintetében igyekszem felnőni annyira, hogy esetleg újra kiérdemelhessem... :)
"Valóban fergeteges-forgatag..." szólá a kommentelő. A mostani képanyaggal annyira nem vagyok elégedett, talán közrejátszhatott egy kis kényelmetlenség is, amit készítésük alatt voltam kénytelen elviselni. Isten áldott is, átkozott is termetemmel... azt hiszem ebben a mondatban össze is tudnám foglalni ezt az apró kényelmetlenséget, de inkább írkálok tovább, hátha valaki elolvassa, és ezáltal is elvehetek 1-2 percet az életéből... Tehát - áldás mivel ezáltal beláthatok olyan távlatokat, amiket ha alacsonyabb lennék nem biztos, és mint nemrégiben kiderült átok is, mert a nézőközönség kevéssé tolerálta, hogy néhanapján én is szeretnék a két lábamon állni, és nem csak folyton guggolni... Tehát szinte az egész műsort végig kellett guggolnom, hogy mások is láthassanak, és ez egy idő után azt a kellemetlen érzést kölcsönözte nekem, hogy ha egyáltalán vannak lábaim, azok kétséget kizáróan fájnak...:)
De nem tépem tovább az idegeket, inkább a képek....:
Egy szemügyeg...:

...és mégegy...
Egy törpike:
meg egy cigányvajda:
TánciTánci:
Egy szimpla tornasor...:
Induló-olvasás:
Tojásfutás:

Előkészület:
Rajt!
"Három szex-istennő":

Almatánc:

Wc-pumpa hajtású gördeszkaverseny, logikus ugye? :)



Nagyon-záráskép(p):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése