2010. március 1., hétfő

Február

Régen jelentkeztem, de mindennek megvolt az oka.
A február havi bejegyzés-kvótám mondhatni betelt a szalagozó és a jótékonysági iskolabál eseményfotóival.
Közben is próbálkoztam pár dolgot, de nem akartam "összerondítani" azt a hónapot másegyéb képekkel, hiszen a sulihonlap szerkesztőire is gondolnom kell :)
Ügyeskedéseim során sikeresen összekoszoltam az érzékelőt (először úgy, hogy nem tudtam eltűntetni,de H.László barátom segítségével pillanatok alatt megoldottuk a problémát:)
Nem szeretnék túl sokat írni, elég vegyes képek következnek:

(Eredtileg) a lakótelep fényei:




Valahol az iskola területén belül:


Valahol a Kis-szegedi út felé:
Valahol az alföld tengersík vidékin:






Valahol készültek ezek is:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése