2010. március 6., szombat

Csütörtök...

...amiből szombat lett. A szerdai majdnem sikerként elkönyvelt nap után csütörtökön is két táskával érkeztem a tanintézménybe:)
Az aznapi képeket most "keresztezni" fogom a rákövetkező néhány nap termésével.
Íme hát:
Vízvezetékszerellő:


Konzerv promóció:
"Méfirkálsz a táblára?":
Nem másol, csak ír:
Pali személyesen:

"Egész úton hazafelé..." objektívvel a szemem előtt jártam:)













Az előbbi Hulladékos képeknek van egy kis történetük:
a temető mellett van egy kiserdő, ami elválasztja azt a várostól. Erre szoktam néha elsétálni iskolába menet, és egyik visszatekintő bejegyzésemben már publikáltam is egy képet ami itt készült. Mostanában a megemelkedett talajvíz miatt mocsaras jellegűvé vált, és a fa is kirohadó félben van. Hazafelé menet körbejártam felmérni a terepet, és egy hölgy aki abban az utcában lakik megállított, és panaszkodni kezdett nekem az erdő szennyezettségéről. Ezúton szeretném megkérni azon embereket akiknek valaha is volt közük a szemeteléshez, hogy hagyjanak fel ezen cselekedeteikkel, mert azzal a természet értékeit tehetik tönkre. 3-4 évvel ezelőtt abban az erdőben egy eltévedt újságpapír nem volt!
Óvjuk a természetet, bármennyire is elfogultnak és GreenPeace sablonszövegnek is tűnik ez, de így helyes.
Köszönöm a figyelmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése